Bitch is here!!!!!

Hej Sverige här kommer mitt första inlägg och den handlar om KENZA . Fy fan vad jag har blivit besviken på den bruden hur kan man vara så trög??? Först lägger hon upp en bild på sin serb till kille som håller upp 3 fingrar som nån jäkla cetnik, sen påstår hon att hon inte ens visste vad de stod för ?? Men hallååååå hur nära står ni varandra egentligen? Tydligen inte tillräckligt bra för att inte känna till en så respektlös grej. Men aja killen bad tydligen om ursäkt men det är skitsamma båda är lika pantade. Och nu till den andra grejen , Kenza har jo redan varit på turne med Tokio hotel 3 gånger och nu ska det tydligen bli en fjärde gång oxå VA FAN?? Hur jäla orättvist är inte det mot de andra folket som oxå gillar Tokio hotel? Nu är inte jag nåt fan av dom men jag kan ändå få reagera på hur sjukt det är ge nån annan chansen nu lixom. Jag var inne och läste på http://gossips.se/  där man undrade om det är fel av fansen att ta ut deras aggresioner på Kenza och jag tycker inte att det är fel alls hon har väl en käft? Hon spelar jo så jäkla snäll och präktig då borde hon väl bevisa det genom att ge nån annan chansen, det är inte precis som att hon behöver pengarna. Egoist det är vad hon är.

Kenza kan du snälla inte dra upp byxorna lite mer så slipper man se ditt ego tryne för läpparna är inte tillräckligt stora hahahah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0